domingo, 25 de marzo de 2012

@agencia_29 El mitjans alternatius i horitzontals dels Països Catalans es tornen a unir per informar de la #29MVagaGeneral


L’Agència29 va néixer l'any 2010 per explicar la vaga general del 29 de setembre d'aquell any, un any i mig després tornem a trobar-nos per seguir difonent les mobilitzacions al carrer. 

Mitjans de comunicació independents, alternatius i horitzontals dels Països Catalans ens hem unit per crear aquest pol d’informació amb l’objectiu de visibilitzar totes les accions que succeeixin al llarg de la jornada de vaga. La feina d’aquesta agència SERÀ recollir la informació que es generi als piquets, a les empreses, a les diferents accions descentralitzades i a les mobilitzacions que s’organitzin contra la reforma laboral i les retallades dins la propera convocatòria de vaga general el 29 de març d'enguany.                                        
És per això que hem creat el portal www.agencia29.net. A més, hem obert una direcció de correu info@agencia29.net i habilitat dos telèfons (674408031 / 674400307) per tal que ens pugueu informar de tot el que succeeixi durant les 24 hores de la vaga.


Farem un seguiment conjunt de la jornada. A més de difondre a través de la web, teletips, notícies i fotografies de tot el que succeeixi les 24 hores del dia de vaga, les ràdios lliures emetran en directe per les ones totes les notícies que anirem recollint. Ho faran a través de les freqüències 91.4 i 104.5 de la FM a la ciutat de Barcelona, i a d'altres dials per concretar a ràdios lliures de diversos municipis. El telèfon de participació en directe serà el 933177366.

Necessitem la vostra participació per poder difondre informació veraç, de primera mà i segura sobre tot el que succeeixi al llarg de la jornada a les empreses i grans indústries, als centres educatius i sanitaris, als pobles i barris, a les cases i llars, a tot arreu on hi hagi protestes.

Sense la teva ajuda no aconseguirem arribar a tot arreu. Participa d’aquest projecte informatiu.

[Castellano]                                                                                                                      
La Agència29 nació el año 2010 para explicar la huelga general del 29 de septiembre de aquel año, un año y medio después volvemos a encontrarnos para seguir difundiendo las movilizaciones en la calle.

Medios de comunicación independientes, alternativos y horizontales de los Països Catalans nos hemos unido para crear este polo de información con el objetivo de visibilizar todas las acciones que sucedan a lo largo de la jornada de huelga. El trabajo de esta agencia será recoger la información que se genere en los piquetes, en las empresas, en las diferentes acciones descentralizadas y las movilizaciones que se organicen contra la reforma laboral y los recortes en la próxima convocatoria de huelga general el 29 de marzo de este año.

Es por ello que hemos creado el portal www.agencia29.net. Además, hemos abierto una dirección de correo info@agencia29.net y habilitado dos teléfonos (674408031/674400307) para que nos podais informar de todo lo que suceda durante las 24 horas de la huelga.

Los medios que participamos en el Agència29 somos: Okupem les ones-La Tele, Llibertat.cat, Diari Catalunya, 15mbcn.tv, LaHaine, Setmanari de Comunicació Directa, Radio Bronka, Diagonal, L'Accent, Kaosenlared y Ràdio ContraBanda.

Haremos un seguimiento conjunto de la jornada. Además de difundir a través de la web, teletipos, noticias y fotografías de todo lo que suceda las 24 horas del día de huelga, las radios libres emitirán en directo por las ondas todas las noticias que iremos recogiendo. Lo harán a través de las frecuencias 91.4 y 104.5 de la FM en la ciudad de Barcelona, ​​y en otros diales por concretar en radios libres de varios municipios. El teléfono de participación en directo será el 933 177 366.

Necesitamos vuestra participación para poder difundir información veraz, de primera mano y segura sobre todo lo que suceda a lo largo de la jornada en las empresas y grandes industrias, los centros educativos y sanitarios, en los pueblos y barrios, en las casas y hogares, en todas partes donde haya protestas.

Sin tu ayuda no conseguiremos llegar a todas partes. Participa de este proyecto informativo.

Fuentes:
http://www.agencia29.net/                                                             
http://www.lahaine.org/index.php?p=60469


No hay comentarios: